wtorek, 2 stycznia 2018

#podpisy 2017


Rok 2017, to łącznie około 450 podpisów złożonych na zdjęciach, kartach, piłkach, książce, czy zwykłych kartkach w notesie. 450 - dużo/mało? Odejmując powtórki zostaje ich... około 165. :) 
Chyba łatwo zauważyć, że dominują tu autografy siatkarskie. Iii... to się raczej nie zmieni, bo właśnie takie podpisy mnie najbardziej cieszą i na nich głównie się teraz skupiam.

Najcenniejsze 2017 ⬇


Nie zawsze jest kolorowo, nie każdy odpisuje (Hej Trefl, ONICO i inni, może chcecie polepszyć moje statystyki w 2018? 🙈). Czasem wracam z meczu bez żadnego podpisu, ale akurat w tym przypadku, nie to jest dla mnie najważniejsze. Przy okazji, dziękuję bardzo wszystkim moim towarzyszom meczowym, którzy dzielnie czekają na mnie, aż skończę swoje łowy. No i dziękuję też tym, którzy mi w zbieraniu pomagają. 😉 


Jeżeli chodzi o zbieranie osobiście i autografy siatkarskie, to w 2017 roku, najwięcej podpisów udało mi się zebrać podczas Mistrzostw Europy i wydarzeń z nimi związanych (podpisy od 21 osób na 39 rzeczach) oraz w trakcie Klubowych Mistrzostw Świata i Meczu Gwiazd PlusLigi (podpisy od 20 osób na 17 zdjęciach).
 

W innych kategoriach, najwięcej podczas festiwalu Netia Off Camera w Krakowie - podpisy od 10 osób na 16 zdjęciach.


Z autografów zdobytych na czymś innym niż zdjęcie i kartka, mogę wymienić podpisy na piłce, w książce oraz w notesie MŚ 2014, w którym brakuje już tylko czterech. Mimo to, 2017 okazał się łaskawy i w końcu, po latach łowów posiadam cały skład Mistrzów - dzięki Winiar i Fabian. 👍


STATYSTYKA ⬇
  
✓ Listownie: 101
✓ Osobiście: 62
✓ Z wymiany: 3
✓ Po mailu: 4
✓ Wygrane: 1
✓ Wysłanych listów: 10 (odpowiedzi: 7/10
✓ Wysłanych maili: 10 (odpowiedzi: 4/10

Naj 2017 - PlusLiga ⬇


Zapraszam Was do zakładki WYMIANA, gdzie przybyło sporo autografów. A jeśli ktoś nie posiada autografu Mariusza Wlazłego i przy okazji chce pomóc WOŚP ➡ ZAPRASZAM DO LICYTACJI 🙂
_____________________________________________

W Nowym Roku, życzę Wam pełnych skrzynek oraz zdobycia osobiście swoich wymarzonych autografów, bo chyba tak jest najprzyjemniej i z tym wiążą się najlepsze wspomnienia. 🙂

I żeby znaczki już nigdy nie podrożały... 😜

Iza.

12 komentarzy:

  1. żeby znaczki nie podrożały – dobre życzenia :)
    powodzenia w zbieraniu w 2018!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kolekcja! Mam nadzieję że w 2018 będzie ich jeszcze więcej;) Zapraszam do mnie po dłuższej przerwie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2018/01/19-halvor-egner-granerud.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o Onico - Kuba Kowalczyk odpisuje jak napiszesz do niego list na adres klubu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam ogólnie do klubu i zobaczymy czy coś z tego będzie... :P

      Usuń
  4. Ileee autografów !
    Piękna kolekcja !
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Ja Tobie życzę jeszcze więcej autografów niż w 2017 roku.
    A dziś zapraszam Cię do mnie na nowy post:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/01/ryszard-rembiszewski.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zbiory! Gratuluję tak owocnego roku i życzę wielu sukcesów w 2018! Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Również życzę wszystkiego dobrego w 2018 :)

      Usuń