czwartek, 18 maja 2017

Urszula Grabowska


Urszula Grabowska-Ochalik − urodzona 27 czerwca 1976 w Myślenicach; polska aktorka filmowa i teatralna. Jest absolwentką Wydziału Aktorskiego krakowskiej PWST (gdzie obecnie jest wykładowcą), którą ukończyła w 2000. Od tego samego roku związana jest z Teatrem Bagatela z Krakowa, w którym zadebiutowała będąc jeszcze studentką. Wystąpiła m.in. w takich produkcjach jak: Na dobre i na złe (2005–2008), Układ zamknięty (2013), Skazane (2015).

źródło: wikipedia.pl 

Autograf zdobyty osobiście.
Data otrzymania: 04.05.2017


Iza. 

11 komentarzy:

  1. Czemu ostatnio dodajesz autografu osób, których nie lubię? :P
    Ale oczywiście moje gratulacje :)
    Pozdrawiam z upalnego Gdańska!
    PS Bierz się za mgr, bo sobota coraz bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd ja mam wiedzieć kogo Ty lubisz, a kogo nie :o poza tym, grała w Twoim ulubionym serialu, powinnaś lubić :v
      Dziękuję!
      Się wzięłam :/

      Usuń
    2. W moim ulubionym serialu jej postać też mnie wkurzała :P na szczęście już tam nie gra :D

      Usuń
    3. To było tyle lat temu, że nie pamiętam jej roli już xD

      Usuń
  2. Gratulacje.Ja Panią Urszulę oprócz tych seriali co wymieniłaś znam jeszcze z dwóch innych ,,Tylko Miłość " i ,,Na krawędzi "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      To znowu ja nawet nie kojarzę tych co wymieniasz :)

      Usuń