czwartek, 5 maja 2011

Michał Ruciak


Michał Ruciak urodzony 22 sierpnia 1983 w Świnoujściu, polski siatkarz grający na pozycji przyjmującego, reprezentant Polski. W 2004 debiutował w reprezentacji Polski podczas Ligi Światowej; wcześniej bronił barw narodowych w kadrze juniorów. W marcu 2009 otrzymał powołanie na Ligę Światową od Daniela Castellaniego. W tym samym roku wraz z reprezentacją Polski zdobył złoty medal mistrzostw Europy. 

źródło: wikipedia.pl



Autograf zdobyty drogą mailową. 
Data otrzymania: 03.11.10r. 

Iza.

8 komentarzy:

  1. czesc mam na imie kasia mam prosbe wyslesz mi adres tego pana ? bardzo bym prosila pisz na adres kasia1@poczta.onet.plfajny blog dodaje cie do ulubionych pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jego autograf - zdobyty na LŚ 2011. Nigdy tego nie zapomnę.. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) Wysłałabyś mi adres mailowy do Michała na ola133@onet.eu ? Byłabym bardzo wdzięczna ; ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę prosić o jego adres ? :D E- mail oxidemiska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie ten adres?

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałabyś mi jego adres? monika009a@interia.eu Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę prosić o jego adres ? daria16291@wp.pl

    OdpowiedzUsuń